21 February 2011

NASI LEMAK DI TENGAHARI...

Adakalnya pening juga nak memikirkan apalah yg nak dimasak hari2 ya..!
Puas fikir punya fikir ambik jln mudah jadi hari ini masak nasi lemak ajelah..
Senang sikit kerja dan taklah bnyk sangat kerenahnya..
Pulak tu, bebudak kat rumah ini memang antu nasi lemak jadi kalau masak nasi lemak kenalah
masak lebih2.. sebab dia org ni suka makan berulang-ulang tapi tak jemu2 pulak tu..


Nasi lemak semua org dah biasa & dah tahu jadi tak perlulah letak resepinya ya..
senang sikit kerja..! heeeee...

Jemput.. makan nasi lemak simple jer ni..!
Janji bebudak balik sekolah kenyang sudahlah.. selesai tugas mama dia kan..


4 comments:

  1. samekom...alahai kak sedapnya cantik pula kacang tu boleh disemai atas nasi nanti tumbuh tau

    ReplyDelete
  2. isnita: ini kcg bukan sebarang kcg tau.., ini kcg tertenggek punya..! heee..

    ReplyDelete
  3. sbb tu la ns lemak ni diciptakan kan.. apapun cara & rupanya, sedap dah tentu ..:)

    ReplyDelete
  4. suka msk nasi lemak masa cuti...utk bfast + lunch...x yah msk 2 kali...

    ReplyDelete