16 November 2012

TEMPAHAN DI AKHIR PERSEKOLAHAN - PART 3


Bersambung lagi dengan deretan tempahan minggu lepas, kebanyakannya  tempahan pada hari Sabtu lepas (10/11/2012) ada yang nak pagi, tengahari, petang dan malam, memang penuh hari itu..!
Salah satunya ialah tempahan dari Izan yang bertugas di KL tapi balik bercuti ke JB ke rumah bondanya di Tmn Siera Perdana yang mengadakan majlis kenduri dan ulang tahun bondanya.

Jadi Izan menempah pulut kuning dengan hiasan yang simple bersama rendang daging khas untuk hari jadi ibunya..
Juga sekotak Talam Keladi dan 100 apam polkadot

 Ini pula tempahan pagi Sabtu juga dari Pn. Maria dari Tmn. Suria, J.B.
1 set pulut kuning + rendang ayam dan 50 creampuff

Bluberry cistat pula untuk Cikgu Suhely yang nak di bawak pulang ke kampung halamannya di Kelantan sempena cuti sekolah ini 


100 biji creampuff , 100 Fruits Tart dan 100 Apam Polkadot tema Biru/Merah tempahan pagi Ahad lepas dari Pn. Lyn (staff SMK Seri Alam 2)

TERIMA KASIH kepada semua...!



2 comments:

  1. alhamdulillah kak bisnes maju... nengok pulut kuning ngan rendang tuh baru tingat permintaan en.somi bebape bulan yg lepas... mithali sungguh bini dier ni sampai skrg tak tertunai-tunai nk mmbuat! klu dekat dah mintak kat kak.am jerkk! hihihihi

    ReplyDelete
  2. >>hana: ciannya en suami tu ya.. dh berbln nk mkn pulut kuning x per pn isteri kejap jer tu blh buat, tulah kalau kat sini no prblm blh gak hulur sepinggan, heee..

    ReplyDelete