16 February 2011

LAKSA GORENG

Sesibuk mana pun, cuba juga utk menyediakan sarapan utk keluarga terutama anak2 yg nak ke sekolah pagi2.
Anak2 pulak tahu ada aje..! Sebelum tidor dah pesan berulang-kali kat mama dia.., esok pagi nak bawak bekal pergi sekolah.., mama masak tau..! Hemmm... anak2.., main order aje ya..
Namun sebagai ibu penat macam mana pun, terkadang tu.. tak sampai hati buatkan-lah juga.. walaupun sarapan yg simple2 cuma..

Jadi pagi ini kita org bersarapan dgn 'LAKSA GORENG' aje...
Sarapan yg mudah dan simple macam buat mee2 goreng biasa cuma menggunakan Laksa.., itu aje...
Laksa goreng ni togel aje sb bahan2 nya apa yg ada kat dapor, jadi boleh nmpk cam x baper berseri gitu sb x de sayur-mayur. Apa pun insyallah.. akan licin juga jawapnya..! heee...

Sesiapa yg nak mencuba atau berubah selera dari mee kuning atau mee hoon ke laksa goreng, cubalah.. not bad..! Lagi kenyal2 gituuuuuuuuuu..!
Hemmm.. sedapnyaaaa... Liut-Miut lagiiii..!!!

2 comments:

  1. assalam kak am,
    saya kan memang suka sgt makan laksa goreng ni..tapi rakyat kurang gemar sikir..makan kat sini je lah ya..tak cukup nanti saya tambah sendiri lah ya.

    ReplyDelete
  2. salam kak wah tentu sedapkan xpernah cuba lagi nak semangkuk besar tau

    ReplyDelete