24 December 2010

BLOSSOM & CISTAT

300biji blossom utk Pn Intan
Sebenarnya lama juga tak buat blossom ni, mulanya berat juga nak terima order ni, biasalah blossom ni memang nmpk comel sb kecik2 tapi nak buatnya boleh tahan rumit & leceh juga. Terutama kalau jumlahnya beratus-ratus, pada yg biasa buat blossom ni tahulah kan..!
Tetapi memandangkan beliau berharap sesangat akak buatkan juga utk jamuan di majlisnya (majlis apa akak tak tanya pulak) maka terpaksalah buatkan juga w/pun sebenarnya macam malas aje.. (badan pun mcm tak berapa sihat..)
Tu.. yg rupa blossom ni pun mcm x ceria.. rupa toya jer.. mcm org sakit..! heeeeee..
Ini pula tempahan 2 hari lepas, 100 b/b cistat utk Kak Mas (officemate hb) dan
utk hari ini pula 50pcs b/b cistat utk Pn Lina kawan lama akak.
T/kasih utk semua ya..!

2 comments:

  1. fuh,menggiurkan betul cistat akak tuh!

    ReplyDelete
  2. filling utk apam pol ka dot tu mcm mn ye?inti dlm apam tu ke ape n mcm mn nk msukkan dlm apam?

    ReplyDelete